意訳派のワケ

好き勝手和訳します。

Cry Baby - Priscilla Ahn(プリシラ・アーン) 和訳

You don't call anymore

(もう 呼んでくれないのね)

You don't look on this door

(ここに 来てもくれない)

Just a picture, you out there without me

(妄想ばかり 私がいなくても平気なあなた)

Breaks my heart into two

(ハートが 真っ二つに割れちゃうよ)

What am I supposed to do

(どうしたらいいの)

When I thought you would never ever leave?

(ずっとそばにいてくれるって 思ってたのに)

 

Cry baby, I am

(わたしって 泣き虫ね)

Cry baby, I am

(ええ 私は泣き虫よ)

 

If I knew you would leave

(最初から 分かっていれば)

Then this heart on my sleeve

(この感情だって)

Would be safe and sound inside of me

(平静を保っていられたのに)

But I guess I'm the fool

(私って 多分バカなのよ)

And you were too cool

(あなたは違うけど)

I can see this was never meant to be for me

(こんなのって 運命なんかじゃないよね)

 

Cry baby, I am

(わたしって 泣き虫ね)

Cry baby, I am

(なんて泣き虫なの)

Cry baby, I am

(私は 泣き虫なのよ)

Cry, cry, cry

(泣いてしまうもの)

Cry baby, I am

(私って 泣き虫だよ)