読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

意訳派のワケ

好き勝手和訳します。

Stop Desire - Tegan and Sara(ティーガン・アンド・サラ) 和訳


Tegan And Sara - Stop Desire [OFFICIAL MUSIC VIDEO] - YouTube

 

I keep denying, begging for attention

(気を引いてるなんて ありえない)

Dropping hints, hoping for some tension

(ドキドキして欲しくて 恋をほのめかす)

Getting tired of making all this racket

(こうやって騒ぐのにも もう疲れてきた)

Waiting on you to get your ass in gear

(あなたのタイミングを ずっと待ってる)

I didn't wanna be so invested

(貢がれたりは したくない)

I played it cool and then I overdressed it

(カッコつけてたけど ちょっと派手すぎたわ)

You were there, I was tired of this

(あなたがそばにいるってのも飽きた)

Nonsense when you pretend you don't

(そうじゃないって振りしても 無駄よ)

 

Get me, feel me, want me

(私を 捕まえて 感じて 求められたいわ)

Like me, love me, need me

(私を 愛して 必要とされたいの)

 

Tonight, you're fuel for my fire

(今夜 あなたが私の着火剤)

You can't stop desire, oh oh oh oh

(欲望も 抑えられなくなるよ)

Stop desire, oh oh oh

(私も想いを抑えようとしたけど)

I tried, but you're fuel to my fire

(やっぱり あなたが私の着火剤)

You can't stop desire, oh oh oh, oh

(欲望だって 抑えられないはず)

Stop desire, oh oh oh, oh

 

In a minute, I'll be hoping that you're outside

(すぐ あなたがそこにいればって思っちゃう)

Another second, you'll be walking on my wild side

(次の瞬間には 私の本能をくすぐってくれる)

You know I'm ready for anything to happen

(何が起こったって 私は構わない)

Take this passion, turn it into action

(情熱があるなら 行動に起こさなくちゃ)

 

Get me, feel me, want me

(私を 捕まえて 感じて 求めてほしい)

Like me, love me, need me

(私を 愛して 必要とされたいの)

 

Tonight, you're fuel for my fire

(今夜 あなたこそが私の火種)

You can't stop desire, oh oh oh oh

(欲望だって抑えられなくなる)

Stop desire, oh oh oh

(想いを抑えようとしたけど)

I tried, but you're fuel to my fire

(やっぱり あなたは私に火をつけた)

You can't stop desire, oh oh oh, oh

(あなただって そうでしょう)

Stop desire, oh oh oh, oh

 

Right where I want you, back against the wall

(あなたを 土壇場に追い込みたい)

Trust when I promise, never let you fall

(約束するから信じて 裏切らないわ)

Right where I want you, back against the wall

(あなたを土壇場に 追い込んでみたい)

You can trust me, I'll never let you fall

(信じてよ 裏切ったりしないから)

 

Tonight, you're fuel for my fire

(今夜 あなたが私の着火剤)

You can't stop desire, oh oh oh oh

(欲望だって 抑えられなくなるはず)

Stop desire, oh oh oh

(私も想いを仕舞いこまうとしたけど)

I tried, but you're fuel to my fire

(やっぱり もう火がついちゃったの)

You can't stop desire, oh oh oh, oh

(欲望を 抑えられないでしょ)

Stop desire, oh oh oh, oh

Tonight, you're fuel for my fire

(今夜 あなたが私に火をつける)

You can't stop desire, oh oh oh oh

(欲望なんて 抑えられるはずない)

Stop desire, oh oh oh oh