意訳派のワケ

好き勝手和訳します。

Save You - Morgan Page feat. David Jackson(モーガン・ペイジ) 和訳


Morgan Page feat. David Jackson - Save You [Audio] - YouTube

 

Who am I if I don't have all the answers

(この答えが無ければ 僕はどうなるんだろう)

Am I what I feel inside or am I just these thoughts

(感じてるものが僕なのか それとも僕は ただの思考なのか)

Tell me what's real, what's right

(本当のことを 正しいことを 教えてよ)

Are you falling apart?

(君はもうボロボロなのかい?)

Baby, I'm here tonight

(ねえ 今夜はここにいるから)

It could just be you and I

(二人っきりになろうよ)

 

If you're alone tonight

(今夜 君が1人なら)

I'll be the one to save you

(僕がそばにいてあげるよ)

And you already know, oh, girl

(もう知ってるかな)

(You're so beautiful)

(君って本当に素敵だ)

I'll be the one to save you

(僕が君のそばにいるってこと)

 

The time is right, you go to see me

(タイミングが合って 君は僕に会いに来る)

We're falling down, I got you, baby

(落ちてしまっても 僕が受け止めるよ)

High against it to pull you out

(君を誘い出すのは 難しいかもしれないけど)

I'll be the one to save you

(君の隣にいたいんだ)

 

Close your eyes, I'll make the world disappear

(瞳を閉じて 五感を消してみせるから)

Won't let you go, hold tight

(絶対に離れないように ぎゅっと抱きしめて)

It could just be you and I

(二人っきりになれるかな)

 

If you're alone tonight

(今夜もし独りなら)

I'll be the one to save you

(僕が君の隣にいるよ)

And you already know, oh, girl

(もう知ってるかな)

(You're so beautiful)

(君って本当に綺麗だ)

I'll be the one to save you

(僕が君のそばにいるつもりだってこと)

 

The time is right, you go to see me

(タイミングが合って 君が会いに来るんだ)

We're falling down, I got you, baby

(落ちてしまっても 僕が受け止めるよ)

High against it to pull you out

(君を誘い出すのは 難しいかもしれないね)

I'll be the one to save you

(でも僕は 君のそばにいるつもりなんだ)

 

I'll be the one to save you

(君の隣にいたい)

 

Tell me what's real, what's right

(本当のことを 正しいことを教えてよ)

Are you falling apart?

(傷ついているのかい?)

Baby, I'm here tonight

(今夜 僕はここにいるんだ)

It could just be you and I

(だから 二人っきりになろう)

 

If you're alone tonight

(今夜 君が一人っきりなら)

I'll be the one to save you

(僕は君を誘い出せるよね)

And you already know, oh, girl

(もう知ってるかもしれないけど)

(You're so beautiful)

(君ってホントに素敵だ)

I'll be the one to save you

(僕は君を連れ出すつもりなんだ)

 

The time is right, you go to see me

(タイミングが合ったら 君は会いに来る)

We're falling down, I got you, baby

(落ちそうになっても 踏みとどまるよ)

High against it to pull you out

(君を誘い出すのは難しいかもしれないね)

I'll be the one to save you

(でも 君の隣にいたいんだ)

 

Saveには色々な意味があります。